Oferta
Systemy Zarządzania Przedsiębiorstwem
Systemy Symfonia to rodzina produktów wspierających zarządzanie i podejmowanie decyzji w małych i średnich firmach o dowolnym profilu działalności.
Rozwiązania te powstały z myślą o wsparciu takich obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa jak finanse i księgowość, HR, kadry i płace, obsługa sprzedaży i magazynów oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Zastosowanie Symfonii w firmie to wzrost efektywności prowadzonej działalności gospodarczej, optymalizacja kosztów, poprawa konkurencyjności przedsiębiorstwa i oraz trwałe korzyści biznesowe.
W każdym z tych obszarów rozwiązania Symfonia pozwalają na obsługę kluczowych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie na trzech różnych poziomach zaawansowania w zależności od stopnia automatyzacji i złożoności tychże procesów.
Poziom Ekonomiczny
Stworzony dla przedsiębiorstw i użytkowników, którzy szukają rozwiązań informatycznych do obsługi podstawowych procesów w firmie przy możliwie najniższych kosztach.
Poziom Uniwersalny
Idealny wybór dla większości małych i średnich przedsiębiorstw oraz użytkowników, którzy potrzebują oprogramowania do obsługi wystandaryzowanych procesów, typowych dla firm w danej branży, jednocześnie szukających rozwiązań informatycznych o możliwie najlepszej relacji jakości i funkcjonalności do kosztów.
Poziom Profesjonalny
Polecany przedsiębiorstwom i użytkownikom, którzy oczekują rozwiązań informatycznych wspierających najbardziej zaawansowane procesy, często unikalne dla branży i indywidualnie dopasowane do specyfiki danej organizacji, przy optymalnych kosztach.