Oferta

Systemy Zarządzania Przedsiębiorstwem

Systemy Symfonia to rodzina produktów wspierających zarządzanie i podejmowanie decyzji w małych i średnich firmach o dowolnym profilu działalności.

Rozwiązania te powstały z myślą o wsparciu takich obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa jak finanse i księgowość, HR, kadry i płace, obsługa sprzedaży i magazynów oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Zastosowanie Symfonii w firmie to wzrost efektywności prowadzonej działalności gospodarczej, optymalizacja kosztów, poprawa konkurencyjności przedsiębiorstwa i oraz trwałe korzyści biznesowe.

W każdym z tych obszarów rozwiązania Symfonia pozwalają na obsługę kluczowych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie na trzech różnych poziomach zaawansowania w zależności od stopnia automatyzacji i złożoności tychże procesów.

 

 

Poziom Ekonomiczny

Stworzony dla przedsiębiorstw i użytkowników, którzy szukają rozwiązań informatycznych do obsługi podstawowych procesów w firmie przy możliwie najniższych kosztach.

 

Poziom Uniwersalny

Idealny wybór dla większości małych i średnich przedsiębiorstw oraz użytkowników, którzy potrzebują oprogramowania do obsługi wystandaryzowanych procesów, typowych dla firm w danej branży, jednocześnie szukających rozwiązań informatycznych o możliwie najlepszej relacji jakości i funkcjonalności do kosztów.

 

Poziom Profesjonalny

Polecany przedsiębiorstwom i użytkownikom, którzy oczekują rozwiązań informatycznych wspierających najbardziej zaawansowane procesy, często unikalne dla branży i indywidualnie dopasowane do specyfiki danej organizacji, przy optymalnych kosztach.